Chystáte se na dovolenou? Vybírejte hotel podle Certifikátu kvality

Možná, že právě teď plánujete výlet nebo rodinnou dovolenou a vybíráte ze záplavy ubytovacích zařízení na internetu. Samozřejmě jako každý máte zájem o rezervaci hotelu či penzionu, který bude zcela naplňovat vaše představy a kde na vás nečeká žádné nepříjemné překvapení. Jak ale poznáte, že se o vás v tom kterém hotelu či penzionu dobře postarají a budete po všech stránkách spokojení?  Všímejte si Certifikátu kvality. Dostanou ho jen takové podniky, které zákazníci před vámi ohodnotili na výbornou.

Najděte 10 rozdílů

“Co přinesla paní ráno na plastovém tácku, se nedá nazývat snídaní…Pokoj stísněný, světlo jako v kobce…Bez ručníku nebo osušky…Bohužel jsem si naběhl.”

“Milý a ochotný personál, výborná poloha hotelu, pokoj vkusný, čistý a útulný. Snídaně na jedničku, rádi se sem vrátíme.”

To je výběr z autentických recenzí hostů na stránkách Hotel.cz, kteří navštívili dvě “tříhvězdičková” ubytovací zařízení v Praze na Smíchově. Obě mimochodem sousedí přímo naproti přes ulici. Do kterého z nich se po přečtení těchto názorů vydáte raději?

Recenze hotelů

 

Přesně na takovém principu funguje i Certifikát kvality. Komu zákazníci nedají dobré hodnocení, ten jej zkrátka nezíská. Ostatní zájemci pak podle něj na stránkách online vyhledávače ubytování a také přímo na webu konkrétního hotelu hned poznají, jestli má smysl kliknout na rezervaci pobytu, nebo se rovnou poohlédnout někde jinde.

Hvězdičky leccos napoví, ale realita může být jinde

Klasifikaci ubytovacích zařízení podle obvyklých hvězdiček zná asi každý. Je zřejmé, že ve dvouhvězdičkovém hotelu si neužijete tolik luxusu jako v tom, který má hrdě za svým názvem hvězd pět. Toto značení vás tak sice informuje o úrovni vybavenosti pokojů a poskytovaných služeb, ale o pocitech lidí, kteří je využili, vám neřekne vůbec nic.

Hotel s hodnocením

Od toho je tady právě Certifikát  kvality, vycházející z recenzí a hodnocení opravdových zákazníků. Jen ti vám nejlépe poví, jak se chovají pracovníci hotelu v běžném provozu a ne jen před hodnotící “hvězdnou” komisí, jak bylo v pokojích uklizeno nebo jak skutečnost odpovídá fotografiím, které podnik vystavuje na webu.

O kterých záležitostech se hoteloví hosté ve svých příspěvcích zmiňují nejvíce? Většina z nich si všímá především ochoty a přístupu personálu. Sebelepší dojem z překrásného hotelu totiž ve chvíli dokáže zhatit nepříjemný číšník nebo naštvaná recepční. Dalším důležitým faktorem je také čistota, ať už v pokojích nebo společných prostorech. Ta by měla být pro ubytování samozřejmým standardem, ne všude jej ale dodržují.

Nevěřte úplně všemu, co se kde píše

V době sociálních sítí, na které se připojíte jedním dotykem ze svého mobilu, je snadnější než kdy dřív někoho očernit nebo pomluvit bez podložených faktů a osobních zkušeností. To znamená, že když si v deseti příspěvcích na facebookovém profilu hotelu přečtete, že je úplně skvělý, a jedenáctý bude o tom, jak je v něm všechno špatně, nemusí jít o zcela objektivní pohled.

Může to být třeba práce “trollící” konkurence. A také naopak. Pokud vidíte jeden post plný superlativů za druhým, zřejmě si majitel podniku ve spolupráci s rodinou trošku přihřívá svou vlastní polívčičku.

Nesporná výhoda zákaznických recenzí tak jednoznačně spočívá v tom, že jejich autory jsou pouze hosté, kteří ubytovací zařízení opravdu navštívili, přespali v něm a využili jeho služeb. Na Hotel.cz těchto hodnověrných hodnocení najdete už více než 300 000. Jen tyto mohou ovlivnit zisk nebo ztrátu Certifikátu kvality.

Až na certifikát pří výběru hotelu narazíte, hned se z něj dozvíte, jak lidé před vámi ocenili personál, služby, čistotu, komfort a kvalitu v poměru k ceně. Přejeme vám, abyste i vy mohli po odjezdu z pobytu nebo dovolené psát do svých recenzí jen samé pochvaly.

 

Pokud budete chtít poradit, jaký hotel si vybrat, abyste se nenapálili, navštivte naše webové stránky Hotel.cz.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Komentáře nejsou povoleny.