Recenze Hotel Grand

Hotel Grand v Jemnici jsme navštívili v červenci tohoto roku. Skutečnost se však poněkud lišila od informací na webových stránkách hotelu Grand v Jemnici. Parkování v uzavřeném prostoru hotelu není možné, parkovali jsme na veřejném prostranství na náměstí před hotelem.
Pokoj byl dobře vybaven, horší to bylo se stravováním. Snídaně v pořádku, ale když jsme přišli v 19:30 na večeři(na tabuli před hotelem bylo uvedeno, že teplá jídla se podávají do 21 hodin), personál byl na odchodu s tím, že tu nejsou hosté – je pravda, že hostů v restauraci i ubytovaných bylo pramálo. Šli jsme se tedy navečeřet do nedaleké pizzerie, kde jsme se s některými zaměstnankyněmi našeho hotelu potkali – byly tam také na večeři, takže zřejmě musely v restauraci hotelu Grand skončit dříve, co kdyby jim pizzerie také zavřela… Bohužel se to nestalo jen jednou, takže jsme paní vedoucí požádali, aby časový údaj 21 hodin smazala.
Hned první noc, ze soboty na neděli, jsme usnuli až k páté hodině ranní. Ve dvoře hotelu byla non stop vinárna a herna, s venkovním posezením, které v tropických nocích týdnu od 10. 7. do 17. 7. bylo využíváno po celou noc. Do oken pokoje nad vinárnou se celou noc linula hlasitá hudba a hlučný hovor a hádky stále více opilých návštěvníků vinárny. To se opakovalo každou noc, i když někdy již v menší intenzitě a po kratší dobu.
Jemnice je malebné historické městečko, s hezkým náměstím, s upravenými fasádami historických domů. Až na jednu výjimku, a tou je hotel Grand. Jeho vzhled a fasáda volají po zásadní renovaci. Nejenže tato budova kazí vzhled celého náměstí, ale může také odradit hosty. Když jsme před ní zastavili, byly jsme takřka v šoku a odhodláni hledat si jiné ubytování. Naštěstí pokoje již prodělaly rekonstrukci a byly dobře vybaveny. Protože v té době byly všechny pokoje prázdné, mohli jsme dostat jediný pokoj (č. 1), v němž bylo WC pod uzavřením. Nutno dodat, že je to pokoj třílůžkový, ale nám byl účtován jako dvojlůžkový, což bylo pochopitelně příjemné. Toalety ostatních pokojů, pro každý pokoj samostatná, se nacházely na veřejné hotelové chodbě (z technických důvodů to prý jinak nešlo). Mělo to však být uvedeno na webu hotelu. Pak např. my bychom o tento hotel přestali mít zájem.
Přejeme, aby již brzy dostal hotel Grand nový kabát a aby byly odstraněny nedostatky, z nichž ty nejzávažnější jsme uvedli. Pak se návštěvnost jistě zvýší a personál bude mít více chuti do práce.
Přesto všechno v nás týdenní dovolená v krásné části pomezí Čech a Moravy zanechala celkově dobrý dojem.

Manželé Pokorných, Kladensko

více o hotelu Hotel Grand

Příspěvek byl publikován v rubrice Recenze Hotelů. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář