Recenze – Hotel Zámeček

Po dlouhém váhání jsem se rozhodla ohodnotit pobyt v hotelu Zámeček v Poděbradech,který se honosí 4*,bohužel neoprávněně.Proč?Pro mně a manžela jsem objednala pobyt “pro ni a pro něho”v tomto hotelu,protože jsme se rozhodli po dlouhé době vyrazit na skvělé místo,kde bude o nás postaráno a tento hotel se jevil, že by naše nároky mohl splnit.V sobotu cca po 16.hodině jsme dorazili do Poděbrad-bohužel hotel jsme nemohli najít,tak jsme volali na všechna možná čísla ,která jsme měli k dispozici ,bohužel marně.Nakonec jsme hotel našli,velmi krásná budova-nedá se přehlédnout.Na recepci nám bylo sděleno,že o víkendu se na recepci nedovoláme ,protože call centrum na které jsou směrovány všechny telefonáty do hotelu nefunguje.Další zprávou pro nás bylo ,že jsme před čtvrt hodinou měli proceduru-přitom jsme hlásili příjezd po čtvrté hodině.Dostali jsme klíč a vyrazili na pokoj.Bohužel jsme měli pokoj objednaný s manželskou postelí a dostali jsme pokoj s postelemi od sebe.Protože to v některých hotelech nemají rádi,nechtěli jsme “šoupat”postelemi a chtěli jsme z telefonu na pokoji volat recepci-bohužel nikde nebylo číslo.Šli jsme tedy zpátky dolů na recepci a řekli jsme recepční, že postele jsou od sebe co s tím.Řekla že půjde postele přesunout.Manžel řekl,že to udělá sám(prostě je kavalír).Na pokoji jsme postel posunuli ,pod postelí byl dlouho neuklízený binec.Vlasy,chlupy,papíry.Tak zase dole na recepci,požádali jsme slečnu aby zavolala pokojskou.Bohužel pokojská o víkendu taky nefunguje,proto asi za dvacet minut přišla zase recepční s tím, že nemohla najít vysavač a binec vysála…..Vyrazili jsme do restaurace ,kde jsme začínali pobyt večeří..Nechali jsme si přinést vinný lístek.Objednala jsem zdůrazňuji ROČNÍKOVÉ víno Modrý portugal 2007.Servírka přišla ke stolu a otvírala láhev, všimli jsme si, že je to ročník 2009.Na naši poznámku že jsme měli objednán jiný ročník za jinou cenu ,nám bylo odpovězeno,že tu stejně nic jiného nemají a jestli si to víno teda necháme,když už ho začala otvírat.Nejsme žádní znalci ,ale jsme zvyklí že už v téměř každé putyce proběhne otvírání láhve aspoň trochu standardně tj.prezentace lahve,otevření,čichnutí ke korku,korek na talíři se dá ke kontrole hostovi,otření hrdla lahve,nalití hostovi,který degustuje,po odsouhlasení nalití druhému hostovi,dolití ochutnávajícímu…Bohužel v čtyřhvězdičkovém hotelu v Poděbradech se to dělá následovně-otevřou láhev kterou jste si neobjednal,nalijí jednomu hostovi ,druhému a hotovo.Navíc jednalo se o červené víno a bylo vytaženo z lednice.Za tento servis nám bylo účtováno 180kč,-což byla cena námi objednaného ročníku 2007 nikoliv 2009.Druhý den ráno jsme vyrazili na snídani,použité suroviny jako konzumní šunka-tedy šunka nejnižší kvality,rohlíky ,chleba ,žádné celozrnné pečivo atd rozhodně neodpovídají standardům 4*hotelu.Každopádně jsme asi dorazili pozdě-došly koláčky,manžel požádal číšníka,jestli by mohl přinést něco sladkého ke kávě.Číšník byl evidentně zaskočen,každopádně po deseti minutách dorazil s plundrovým pečivem.Bohužel uvnitř bylo ještě zmrzlé.Co k tomu dodat?V průběhu dne jsme si užívali na procedurách-služby paní lázeňské byly skvělé,tak jsme se rozhodli dokoupit si ještě procedury asi za tři tisíce.Na recepci nám ale bylo řečeno,že si to musíme nejdřív rezervovat v nějakém rezervačním systému a ten bude aktivní až ráno.Požádala nás ať to ráno připomeneme její kolegyni na recepci.Ráno jsme se zase vydali na recepci na které za pultem seděla slečna sledující ranní TV program.Naším příchodem se evidentně nenechala rušit ,čekala jsem aspoň na pozdrav ..Nepřišel..Začala jsem sama dobrý den odpověď”no čím Vám můžu pomoci..,objednali jsme si ještě procedury říkám,jó vy ste ňáká paní Kobrová,hmm tak procedury nebudou nenašla jsem Vás v rezervačním systému,musíte mně nahlásit číslo z těch papírů co jste dostala..Už mírně podrážděným tónem jsem řekla že se jmenuji Korbová a že žádná čísla už hledat nebudu.Za deset minut nám na pokoj volala “recepční”s tím ,že Kobrová tam není,ale Korbová jo a že teda ty procedury budou.(Ještě že ta dobrá žena nás zkusila najít znovu podle správného jména,jinak by procedury nebyly(ostatně vše stejně nebylo protože na všechny procedury je pouze jeden pracovník) Vydali jsme se na naši druhou snídani ve čtyřhvězdičkovém hotelu v Poděbradech.V restauraci nás omráčil počet personálu tři zřejmě učni,neustále kroužící kolem poloprázdného švédského stolu,zřejmě mistrová opírající se o omlácený sloup(4*hotel)a servírka.Učeň nám sdělil,že nejsou rohlíky.V nabídce zůstal pouze chleba.Čekala jsem, že když už nastane něco tak trapného strčí někdo učňovi stovku a pošle ho do nejbližšího krámu pro rohlíky a ten trapas zachrání..Čekala jsem marně…Nejhorší okamžik přišel,když do restaurace vkročilo asi osm zahraničních hostů,to jsem se opravdu styděla za celou akciovou společnost Lázně Poděbrady,jejíž představitelé si jistě plácají po ramenou jak ten bussines umí dělat.Vkročili hosté,evidentně tam byli poprvé,učni stáli ČUMĚLI a to už jsem nemohla vydržet a šla jsem hledat tu mistrovou aby proboha ty děti poučila že aspoň pozdravit by měli.Mistrová se objevila opřela se o sloup a “čuměla” bez pozdravu taky.Hosti evidentně tápali po pečivu a něčem na snídani,ale marně.Pobyt v lázních Poděbrady byla katastrofa.Dvě noci nás tady stály téměř osm tisíc a za to že jsme bydleli ve čtyřhvězdičkovém :o))) hotelu jsme dopláceli 1200kč.Neuvěřitelné….Za celou dobu jsem v hotelu nepotkala provozního,nebo někoho kdo by za celý ten ansábl zodpovídal,každá situace z těch co se tam stala se dala řešit elegantně a na úrovni.Bohužel je vše o lidecha evidentně v Hotelu Zámeček to nefunguje ani systémově.Po všech těch zkušenostech ani nepředpokládám, že by tyto řádky někdo z Lázní Poděbrady vůbec četl a když jo určitě se tomu hluboce a srdečně zasmějí jaká to asi psala osoba.Věřím, že ale potencionální klienti ,kteří znají hodnotu svých peněz zvolí ke svému pobytu jiný podnik.Ostatně šunkáč a chleba(rohlík došel)dostanete v hospodě Na růžku v každé vesnici s tím rozdílem že majitel té palírny k Vám bude aspoň úslužný.Dagmar Korbová

více o hotelu Hotel Zámeček

Příspěvek byl publikován v rubrice Recenze Hotelů. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář