Recenze HOTEL Zámek Hrubá Skála

Jednání s klienty vedené manažerkou hotelu bylo velmi nevhodné, nepřátelské, postrádající vstřícnost a důvěru v serióznost zákazníků – hostů samotných. Kvalita nadstandardních pokojů LUX se hrubě rozcházela s nabídkou na webových stránkách. Zvláště pak srovnání pokoje č. 215 s obrázky na webu a vlastní cenou pokoje je tristní. Přestože si připlatíte za vyšší třídu pokojů další servis i z pohledu stravování, pokud nemáte předplacené obědy či večeře, je také velmi těžko akceptovatelný. Po šesté hodině odpolední musíte čekat 2h. než vám bude večeře připravena. Přednost mají ostatní hoteloví hosté např. s polopenzí, takže pokud nechcete večeřet po osmé hodině, jste nuceni jít do sousedního hotelu Štekl, kde vám rádi vyjdou vstříc. Nemožnost platby kreditní kartou a zatuchlost jinak jedinečných prostor na skvělém místě jen snižuje kredit tohoto hotelu. Negativní dojem se nám snažili svým nasazením a vstřícností minimalizovat číšníci v restauraci a milá paní na recepci, která chápala naše rozčarování. Těmto lidem i kuchaři bych chtěl poděkovat. Michal Zaňka

více o hotelu HOTEL Zámek Hrubá Skála

Příspěvek byl publikován v rubrice Recenze Hotelů. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář