Recenze Hotel VAJGAR

Personál – ráda dávám pochvalu za příjemné, vstřícné a přátelské jednání a poskytování informací
Služby – hotel neposkytuje téměř žádné služby, pokud jsou, jsou placené, nic není součástí ceny; očekávala bych, že alespoň snídaně bude součástí ceny, její obsah byl skromný, ale postačující, jistě by to pomohlo lepšímu pohledu na hotel a jeho služby
Čistota – hodnocení je sníženo pouze z pocitu zašlé špíny a prachu na starém nábytku
Komfort – nedá se hovořit o žádném komfortu; toaleta, sprcha a televize je dnes již standardem; oprava oken by byla na místě, zavírají se pomocí zaklínování
Cena/kvalita – z předchozího vyplývá, že cena neodpovídá kvalitě, alespoň ta snídaně by mohla být součástí
Služby call centra – přestože mi byla objednávka vyřízena ihned po objednání, uvítala bych pár dní před nástupem potvrzení o její platnosti

více o hotelu Hotel VAJGAR

Příspěvek byl publikován v rubrice Recenze Hotelů. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář