Hotel.cz: Firmy mění své chování, ubytování pro služební cesty už nehledají náhodně

Liberec, 29.4.2009

Firmy stále častěji vytvářejí dlouhodobé strategie plánující finanční prostředky vynaložené na ubytování a školení zaměstnanců. V probíhající ekonomické krizi se snaží zefektivnit firemní výdaje, dosáhnout finančních úspor a ušetřit také v oblasti marketingu nebo HR. Využívají k tomu mimo jiné i specializované rezervační systémy, například HOTEL.CZ sleduje od září 2008 více než trojnásobný růst objednávek a nárůst registrovaných hotelů v systému o téměř 100% na přibližně 2000.

Firmy už přemýšlejí jinak

V souvislosti s ekonomickou krizí a zaváděním firemních úspor lze sledovat odlišné chování firem, které své zaměstnance posílají na služební cesty nebo které pořádají školení či konference v externích zařízeních jako jsou hotely. „Firmy strategicky plánují, s jakým hotelem nebo dodavatelem ubytovacích služeb budou dlouhodobě spolupracovat a nabídku hotelu pečlivé vyhodnocují. Odpadají náhodné výběry hotelů, které zaměstnanec hledá a hradí sám až v daném místě při ubytování,“ říká Jan Davídek ze společnosti Hotel.cz, která se zabývá rezervacemi ubytovaní a dalšími službami.

Dlouhodobá spolupráce se specialistou na ubytování a rezervace přináší kromě finančních úspor a možnosti využít individualizovaných nabídek a podmínek také úspory v oblasti marketingu nebo HR. Rezervační a kontrolní činnost se z firmy přenáší na zprostředkovatele ubytování. V některých případech může zprostředkovatel také nabídnout výhodné podmínky pro zajištění zaměstnaneckých benefitů.

Specializované rezervační systémy rostou

Čím dál více hotelů hledá východisko ze současné krize na trhu ubytování a snaží se využít více způsobů, jak prezentovat svou nabídku. Uvědomují si, že spolupráce s internetovým rezervačním systémem jim může přinést významné výhody jako například úspory v marketingu, profesionální zajištění prezentace na internetu nebo masové oslovení cílové skupiny.

V systému společnosti Hotel.cz došlo za poslední půl rok k nárůstu registrovaných hotelů téměř o 100% na současný počet přibližně 2 000 registrovaných hotelů. Denně je vyřízeno více než 500 rezervací a stále je pozorován kontinuální růstový trend. Od září 2008 je růst více než trojnásobný. Pro letošní rok Hotel.cz, a.s., předpokládá, že jeho systémem projdou rezervace v hodnotě přesahující 100 milionů Kč.

Více informací pro novináře:

Věra Klimčuková
777 025 723
vera.klimcukova@intensity.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice Hotel.cz, Tiskové zprávy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář